Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg under februari 2010

Av Anna - 21 februari 2010 11:30

Vad tiden går fort! Det är ju evigheter sen jag var in och skrev här. Ha i och för sig haft en förkylning som inte gjort mig särskilt motiverad att skriva, man för övrigt så har det väl inte varit nåt speciellt förutom jobb.

Jo, förra helgen var vi ute på isen både lördag och söndag! KKanonväder var det, så en annan mådde ju gott som aldrig förr. Min favortiårstid är ju på ingång! Det dröjer inte förrän man kan sitta och må gott i en varm sol på isen och pimpla lite. Inte dumt, inte dumt!  Men det där vädret som var förra helgen, det är ju bortblåst nu... För det är precis vad som hände! Nu blåser det KALLT så jag vet inte vad, inte mysigt alls!  Men, det blir nog bättre ska ni se!

Nä, nu ska jag ta och städa ihop lite här hemma och åka och ta ut ett paket på Ica som väntat en vecka på mig!

Ha det så bra till nästa gång!

KrameN!

Av Anna - 7 februari 2010 12:21

  Har precis varit ute på en underbar sparktur med lilla Trixelina! Idag är det sånt där väder som jag längtat efter ett bra tag nu! Det här vårvintervädret när solen värmer och man blir så otroligt glad av att se solen. D-vitaminet bildas i kroppen och man riktigt känner hur man börjar vakna till liv efter en lång vinterdvala... Dagar som denna känns livet helt UNDERBART!  

Nu är det dags att fixa till sig innan jobb! Det blev ett kort inlägg idag!

Ha det bra kära vänner!  

Av Anna - 5 februari 2010 22:00

Ett tag sen sist, hörrni! Här rusar livet fram. Har börjat jobba 100% nu, och det märks! Är trött och tycker dagarna rusar förbi! I över en veckas tid har jag lyckats somna innan halv elva på kvällarna och det är inte vanligt för att vara jag. Men det är himla skönt. Man är piggare, och jag känner att den sömn som jag har fått på sistone mår jag mycket bättre av. Jag blir gladare och orkar mer. Kanske inte så svårt att lista ut, men..... :-P

Ja, i helgen är det jobbhelg... men efter den här helgen har jag 2 lediga helger i rad!!! Yey! Fan, va det ska blli skönt! Men det straffar sig till slut för om ca 4 veckor så får jag 2 jobbhelger i rad istället... Äh, det gör inget!

Nu är det nog dags att nanna. Klockan är mycket gentemot när jag lagt mig de senaste dagarna, men jag har jobbat kvällen idag så jag slutade inte förrän halv tio så då blir det lite senare nattning.

Gonatt!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards