Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg under november 2011

Av Anna - 1 november 2011 18:15

Åkte till Ånge för att gå på mötet och träna. Går på mötet, åker sen till gymet och när jag ska ta träningsväskan ur bilen så ser jag att jag glömt väskan hemma! Typiskt! Blev less och åkte hem. Velade fram och tillbaka på hemvägen om jag skulle ta väskan och åka tillbaka och träna, men avstog. Straffade mig själv och min virriga hjärna med att börja byta gardiner i köket när jag kom hem... Mindre roligt, men det behövdes ju göras och det var i alla fall LITE roligare denna gång då jag just köpt nya gardiner!    När gardinerna var uppe och det var undanstäkat i köket så satt jag en stund och funderade på va fasen jag ska göra resten av kvällen... Det är ju så tråkigt när Patrik jobbar eftermiddag. Kände att det var ju tråkigt att jag inte kom iväg och träna... Ja, så nu ringde jag och bestämde med min fina Marie att jag trots allt ska åka upp och träna lite senare ikväll!! Va fasen! Sitta här hemma och uggla ikväll... Det är väl inget! Åker upp och bränner lite fett istället så man får den där vidare hjälpen av Farbror Doktor Torbjörn istället!! 6 kg är det som fattas innan jag får vidare hjälp! Måste ju fasen börja hända nåt nu!!!!! Frustrationen börjar bli för stor!

Nä, ha en trevlig kväll!
Kramen!

Av Anna - 1 november 2011 08:13

Har gjort en arbetshelg nu. Den är lite gruvsam innan man går på den för det är så många timmar som görs, men när man väl är mitt uppe i den så går den så fort. Så även denna gång! Igår var jag ledig och idag hade jag lagt mig i bemanningen. Ingen bemanning hade ringt när klockan var halv 8 så då tog jag bort min tillgänglighet. Det blir då en extra ledig dag idag då, sånär som på ett möte kl 14, men det gör mig inget. Det blir ju en resa till Ånge , men jag kan ju passa på att träna i samma veva då! Börjar lite smått komma in i träningen igen. Fick en "morot" från ägarna förra veckan. :) Den består i att man ska träna 2 gånger i veckan i 8 veckor, alltså fram till jul...och gör man det så får man en present! Spännande! Tänkte verklgien att jag skulle försöka fixa det! Det är ju inte nåt orimligt dom begär för den där presenten direkt! Jaja, man får hoppas att man klarar sig från sjukdomarna som går nu då så man kan träna på!

Dagen i övrigt idag kommer att bli lugn. Städade hela huset igår, så idag är det lite tvättning på schemat, bara. Inget värre.. Men man lär ju inte ha några problem att fylla dagen för det! :)

Ha en underbar dag!
KRAM

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards