Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg under februari 2013

Av Anna - 23 februari 2013 07:23

Idag laddar jag upp för tårtbak och lite städning. Har frågar kusin Caroline om hjälp med tårtbak, då hon gör så fina tårtor så hon och Björn kommer sen så vi ska knåpa ihop mina tårtor. Ska bli mysigt att få rå om dom en eftermiddag helt själv. Kommer tydligen baka egna bottnar till tårtorna, då jag inte fick köpa för Carro... :p Ja, det är nog lika bra, då de köpta är bra nog torra.
Lägger upp bild sen, men nu ska jag mysa med A en stund.
Kram

Av Anna - 22 februari 2013 18:48

Idag var det goväder. Några plusgrader men ingen sol. Superskönt ändå, jämfört med -20. Tog en liten promenad på eftermiddagen med Alba. Skönt att komma ut. Hon har haft lite svårt att komma till ro i vagnen under promenader ett tag, så det blev inte nån lång prommis, ca 30 minuter. Alltid något! Hann precis in och klä av mig så vaknade hon! :P
Ikväll blir det soffmys och film och imorgon städ och tårtbak!

Av Anna - 21 februari 2013 22:30

Ibland, men sällan så händer det! Blogginlägg från mej! Kors!
Ja, hur som helst så är det fint här. Nu friska och krya alla tre efter att jag legat i förkylning. Peppar, peppar så har tösen och Patrik klarat sig. Men förkylningarna finns runt om oss så det vore väl snarare konstigt om dom klarar sig helt, men man får hoppas.
Lilltjejen har nu hunnit bli fem månader gammal, och utvecklingen tar nu tag med rasande fart! Det är så härligt att se alla små förändringar från dag till dag. Helt otroligt att vi fått den här möjligheten! Njuter av varje dag.

Nu är det snart helg, Patrik är ledig och vi ska mysa som attan i helgen och på söndag blir det födelsedagsfika och mys med hela familjen!
Nubär en liten uppdatering gjord i alla fall. Får se när nästa kommer. :)
Nu blir det natten!
Kram

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards