Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg under april 2012

Av Anna - 19 april 2012 11:19

Ja, Appen som bloggplatsen ska få igång.... Händer det inget?!

Jag väntar och jag väntar och jag tror jag väntat mer än ett par veckor på den nu...

Dom skriver ju 1-2 veckor på startsidan...

Skulle nog få ur mig mer inlägg om jag hade Appen!

Vilket tjat det blev på Appen, Appen, Appen... Haha!


Just nu sitter jag och väntar på att åka på jobbet. Det blir en långkväll ikväll 12,30-22,00. Skönt det också ibland!

Sen är det 2 arbetsdagar kvar denna vecka, så är jag ledig söndag. Sen på´t igen fram till torsdag nästa vecka!

Jag vet inte vad det är med mig nu i veckan. Är så förbaskat trött. Är det våren? Måste nästan vara den. Det går nog över snart.

Laddade hem Instagram till telen härom dan... Sitter och leker med det och grrejar bilder, men än fattar jag inte tillräckligt mycket, tror jag. Det kommer väl!

Ska lägga upp lite av bilderna så småningom, om jag lyckas! :)

Lägger upp alldeles för lite bilder i vilket fall här på bloggen...

Bot och bättring!

Ha en fortsatt trevlig torsdag!!

Kram från mig!

Av Anna - 17 april 2012 11:27

Helgen som var flöt finfint på jobbet! Härligt!

Nu har/är det 2 lediga dagar innan jag "går på" igen, min andra lediga dag idag. Skönt, skönt!

Igår var det hemmavistelse som gällde, och ett träningspass på Moove på kvällssidan! Så skönt! Hade mied mig Fina Hilde som ville prova på också och det var kul! Bokade in ett pass till på onsdag! :)

Spinning bokad på fredag!! Längtar! Är jag på gång med träningen igen?? Verkar så, och jag hoppas verkligen att det håller i sig med motivationen!


Idag kom det snö.... Bara för att sommartassar ska vara på bilen nu??? Jaja, ska till Ånge en sväng sen, så det blir till att köra försiktigt så går det nog bra!

Nä, undrar vad man ska hitta på med nu då??

En liten slöarstund på soffan, kanske??

Kram


Av Anna - 12 april 2012 15:18

..fort!!

Dagarna går så fort att man nästan inte hinner med!

Idag och igår var/är jag ledig! Skänt det när jag laddar upp för en jobbhelg igen. Tyckte nyss att jag jobbade min helhelg, men tydligen är det 3 veckor sen...


Idag och igår var det hemmapyssel som gällde. Har ju ett tvättberg som jag flitigt samlat ihop, så det har fått sig en omgång. Snart klar! Så skönt!

Igår var jag ut en sväng, när jag tog en paus från tvätten, med mamma och Geocachade lite! Det är så kul! Man får se platser som man inte skulle åkt till om det inte vore för detta, och ändå ligger platsena "runt knuten".... Frisk luft får man och dessutom motion vissa gånger! :)


Idag har solen lyst flitigt och jag har vaknat ur dvalan, känns det som! Det är så härligt! Tvätten har hängts på tork ute och det torkar snabbt!! Härligt! :)


Nu blir det dags att ta tag i maten, och sen bär det av på MOOVE för ett träningspass! Det ska bli skönt!


Ha en fortsatt trevlig dag, alla ni därute!

Kramar!

Av Anna - 7 april 2012 11:09

Livet går sin gilla gång, och Påsken är här!

Till min stora förtjusning så är jag ledig hela helgen, sånär som på Annandag Påsk. Det är så skönt, så skönt att vara ledig en storhelg, det har liksom varit dåligt med det de sista åren...

Långfredagen gick sin gilla gång, med många tankar till Vår Lilla Anton, då det var exakt ett år sedan han kom... Vi var och tände ett ljus vid minneslunden på kvällskvisten, så vackert på kyrkogården i skumningen. Fridfullt, och en känsla av trygghet och närhet på nåt vis.

Älskade lilla Ängel!

  

Idag är det Påskafton, och vi ska få besök av en liten, liten tjej!!

Fasters och Farbrors lilla piga!

Ska syta och snussa lite, och det ska bli så härligt!

Har nu på morgonen också hunnit med en promenad/joggingtur med Älsklingen och hundarna i solen också! Härligt värre! Men det var dock bara jag som joggade... Hihi...


Framåt eftermiddagen ska det bära av mot Krog och mormors stuga. Mys med familjen!

Inte dumt det heller!


Nä, nu myser jag vidare i soffan och bara njuter av att det är storhelg, ledigt, och att jag har varit ut och rört på mig!


Ha en fortsatt trevlig Påskhelg!!


Kramar!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards