Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg under juni 2012

Av Anna - 4 juni 2012 11:49

Veckan som gick var en riktigt mysig vecka.

Måndag började med arbete, sen på eftermiddagen fick vi en snabbvisit av sötaste Wildan och hennes föräldrar. Samtidigt kom kaffebesök i form av Therese och Roberth.

Kaffebesöket slutade med att vi åkte till skogen, på cache-jakt, och vi hamnade uppe i Vattensjön och Rången! Några rejäla skogspromenade blev det på kvällen då!

               

Bilderna är från vår cache-tur.

 

När vi väl kom till Rången och hittade cachen så upptäckte vi att vi fann en TOM loggbok!! Kanonkul!

Vår första FTF!!

Härligt!

Såhär glad blir man då! :)

 

Vår första FTF för oss båda! :) YEY!


Onsdag spenderades hemma hela dagen och på kvällskvisten lyckades jag masa iväg mitt lilla(?) arsel till Moove för att träna, men det satt hårt åt och på torsdagen åkte jag en sväng till stan och köpte en ny taklucka till vår husvagn, då vi körde bort den gamla på hemvägen från Ljusdal... :P

Umgicks sen ute på BirstaCity med Wilda och hennes fina föräldrar och hade det allmänt mysigt resten av dagen! <3

Fredag, Lördag och Söndag spenderades på mitt jobb, vilket alltid är lika trevligt. Dock så har jag under veckan dragit på mig nån liten basilusk, så förkylning har härjat i min kropp hela helgen, och idag när jag har ledig dag känner jag mig inget vidare. :( Kämpigt, skulle man kunna säga att det är. Huvudvärk, svidande och rinnande näsa och ögon... HU...

Hoppas snart att det går över!

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen följa med min mamma till Viskan en sväng!

Ha en bra måndag!!!

KRAMEN!!!!



Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards