Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna - 30 mars 2011 09:25

Igår var vi till Sjukhuset och gjorde Ultraljud på vår lilla bebis! Helt otroligt att se! Så fin så! Jag var så "uppihejsan" så jag är inte säker på vad hon sa, men jag tror att hon sa att bebisen var 18-19 cm lång och vägde 198 gram. Vilken liten krabat!    Datumet för födsel blev framflyttat från 21/8 till 27/8. En vecka längre att vänta, men det är ju inte säkert det heller. Allt från 15/8 till 11/9 var okej. Bara vänta och se då! Ojojoj... Vill att tiden ska rusa iväg nu. Längtar ju!

Efter sjukuset blev det en runda på Birsta. Kom hem med en TV till husvagnen och tillhörande antenn, en massa mat, lite smått och gott från Biltema och Ö&B... Ja, sådant där som man behöver, tvättmedel och tandkräm och så...

Nä, nu ska jag ta och städa sovrummet och ladda för en jobbnatt.

Vi hörs!

kram

Av Anna - 27 mars 2011 08:27

Söndag är det i varje fall, men skön? Jag vet inte det jag. Då får man vara hemma och mysa i soffan med morgonrocken hur länge man vill framåt dagen, men en sån söndag är det inte för mig idag. Ska göra pass 3 av 3 för den här helgen. Det är verkligen skönt att gå till ledighet efter man jobbat helg.   Ska verkligen njuta av min ledighet nu och på tisdag bär det av för UL!!!   Det ska bli så kul! Efter det blir det en mysdag i stan. Gå coh kolla in IKEA, Biltema och lite smått och gott.

Nä, nu är det nog dag att göra sig redo för jobbet!

Ha en trevlig Söndag!

KRAM!

Av Anna - 22 mars 2011 08:31

Det är en gråmulen dag, 6 grader varmt ute och takdropp.

Skulle vilja påstå att det är inte så dumt med sådant här väder heller ibland!

Av Anna - 21 mars 2011 13:53

Ja, nu var man åter hemma i den vanliga lunken med jobb och hushållsbestyr. Nu är det bara det "roliga" kvar av semestern....tvätt/uppackning! Eller? Nja, inte är det väl SÅ kul heller. Men det är ju snabbt gjort bara man sätter lite fart! Håller på att tvätta för fullt nu och laddar för 2 nätter med jobb.

Tänkte jag skulle bjuda på några fler bilder från vistelsen i Gräftåvallen.

Livet kan verkligen var underbart ibland!

                    Ha det gott!

KRAM! 

Av Anna - 18 mars 2011 13:54

Jag och    var ut på en liten skotertur i det fina vädret. Inge långt åkte vi. Vi var och tittade till ett ställe vi brukar mysa i en snögrop på vårvintern. Igår var det tyvärr för blåsigt där, men hade det inte blåst så hade vi nog tillbringat dagen där!

  Infarten till "vår" lilla myshåla.   Har "väggar" runt hela ravinen så det brukar som oftast vara vinstilla här.   Vältrampat av skotrar sen sportlovet!

  

Av Anna - 18 mars 2011 08:40

Fredag morgon. Solen skiner från en himmel med stackmoln. Vindstilla.

Här kommer några bilder från min morgonprommis med mina små älskade hundar!

Vid 7-tiden var vi ute då jag varit vaken en timma redan. Det blir ju så när man går och lägger sig innan 22 på kvällarna.

              

Ha en trevlig dag!

KRAM!


Ps. Lägger upp lite bilder från gårdagen senare! :)  

Av Anna - 16 mars 2011 09:00

Ja, nu står det inte på förrän vi är på väg till fjällen!   

Tvättade det sista och packade kläderna igår. Idag bär det av på Ica för att handla lite mat och sen packa hundarnas saker innan det bär iväg vid 15.30 Yey! Det ska bli så skönt! Kameran har jag packat så jag hoppas att jag kommer ihåg att använda den nu också så jag kna lägga ut lite bilder här på bloggen!   

Nä nu ska jag ta en omgång Betapet innan jag duschar och drar iväg mot affärn!

Ha en underbar dag!

KRAM!

Av Anna - 14 mars 2011 08:53

Äntligen en veckas ledighet!!! SÅ segt dagen gick igår! Trodde aldrig jag skulle få komma hem. Men, det gick bra trots allt. Spelade alfapet med de boende sista timmarna. Det var riktigt kul! Det slutade ju med att när jag kom hem så började jag spela Betapet på nätet innan jag skulle sova. Det är kul när man kommer igång! Dagen idag består av hushållssysslor och kvällen ägnas åt vänner! Det ska bli skönt! Kaffet är byggt, så jag ska ta mig en kopp till en omgång Betapet innan jag kör igång på riktigt för dagen!

Ha en solig och fin dag alla fina!


KRAMEN

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards