Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg under december 2010

Av Anna - 19 december 2010 22:22

Söndag kväll, fjärde advent...Fanken vad tiden går fort! I år är jag ledig på jul för första gången på flera år och det ska bli himla skönt! Mysa med familjen och ha det gott! Längtar!

Dagen idag har erbjudit lite jobb och en massa latning och ett pass spinning på kvällskvisten. Tvingade verkligen mig iväg på det där spinningpasset! Ville inte, var varken på G i huvudet eller kroppen, men tog mig dit i alla fall. När jag satt mig på cykeln så trodde jag att den där peppen skulle infinna sig som brukar komma, trots allt.... Men icke! Trampade mig igenom passet i alla fall, med riktigt tunga ben hela tiden och en slö och "icke-rapp" kropp och det gick det också! Men när det var slut var jag verkligen glad att jag hade masat mig iväg. DÅ komm jävlaranammat och jag tog och bokade in mig på ett pass till i veckan! Ska bli skönt att få röra på sig! Konstig man är.. När allt är över så kommer peppen.. hmm... Tur ATT den kom ialla fall!

Nu blir det ledigt från jobbet måndag och tisdag, sen jobbar jag långdagar på onsdag och torsdag, sen är det JUL! :)

Om jag inte kommer mig för att skriva i bloggen innan så vill jag önska er alla:

EN RIKTIGT GOD JUL!!!

Kramar!

Av Anna - 7 december 2010 16:27

...spilldeteimindatorigårochsomnikanskemärkersåfun
gerardeninteriktigtbra...

Däravkommertroligenbloggenliggapåisetttagframöver.
Harliksomintekontrollpåden,

somnikanskeavdettainläggförstår..

skaklurapådettaproblemochseomdetgårattgöranåtåtdet
...troligenärdetbaraatt

sparaslantarochköpaenny...

hadetsåbrasålänge!:)

Av Anna - 6 december 2010 12:07

Torsdagen bjöd på ett spinningpass! Jäklar vad Hasse körde med oss!! Men rackarns så kul det var!! :)) Energin var på topp och deltagare peppade varann! Känner mig för tillfället väldigt inspirerad av spinningen så efter passet tog jag och beställde mig en liten julklapp i form av ett par spinningskor! Yey! Hoppas det känns bättre i fötterna med dom sen nu! :) Lite kul juklapp till mig själv tycker jag! OCH en liten pepp till att fortsätta när man har "riktig" utrustning! Ja, hur som helst så hade jag velat spinna den här veckan också, men har ju halsont... :( SÅ typiskt!! Jaja, det är bara att repa på sig och köra på när man frisknat till igen!

Idag har jag en hemmadag.. Känner att jag bara ska koja och mysa. Spela lite SIMS och kanske ta ett bad och äta godmiddag! Lite vardagslyx! :)

Nä, ha en bra dag och glöm inte att visa vilka som betyder nåt för er!

Kramar och Kärlek från mig! :)

Av Anna - 2 december 2010 22:30

En och en halv vecka har gått sen en av mina äldsta och bästa vänner var med i en allvarlig bilolycka. En turbulent och orolig tid har det varit. Han klarade sig undan med en bruten överarm, skadat bäcken, punkterade lungor, och en sprucken och numer bortopererad mjälte. Det var lindrigt kan jag säga, för om man ser bilen så har man svårt att förstå att han verkligen karade sig "så pass" bra. Huga... Livet och dess värderingar ställs verkligen på ända när en sådan här sak sker. Man kommer på sig själv att inte ta saker för given, och att det skulle kunna gå på ett kick så är lampan släckt för alltid. Livet hänger på en skör tråd.

Visa nu varandra hur mycket ni betyder för varandra och ta det för vana, varje dag!

Kör försiktigt!

Kram!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards