Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Anna - 6 december 2010 12:07

Torsdagen bjöd på ett spinningpass! Jäklar vad Hasse körde med oss!! Men rackarns så kul det var!! :)) Energin var på topp och deltagare peppade varann! Känner mig för tillfället väldigt inspirerad av spinningen så efter passet tog jag och beställde mig en liten julklapp i form av ett par spinningskor! Yey! Hoppas det känns bättre i fötterna med dom sen nu! :) Lite kul juklapp till mig själv tycker jag! OCH en liten pepp till att fortsätta när man har "riktig" utrustning! Ja, hur som helst så hade jag velat spinna den här veckan också, men har ju halsont... :( SÅ typiskt!! Jaja, det är bara att repa på sig och köra på när man frisknat till igen!

Idag har jag en hemmadag.. Känner att jag bara ska koja och mysa. Spela lite SIMS och kanske ta ett bad och äta godmiddag! Lite vardagslyx! :)

Nä, ha en bra dag och glöm inte att visa vilka som betyder nåt för er!

Kramar och Kärlek från mig! :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards