Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg under september 2013

Av Anna - 1 september 2013 08:44

Det händer inte ofta att jag är vaken och uppe före Liten, men idag är en sån dag. Tror det kanske hänt 2 gånger förut.. P kom upp och sa hejdå när han skulle åka till Ånge och hjälpa till att förberada inför tävlingen som motorklubben har och sen kunde jag inte komma till ro, så det var bara att stiga upp. Lite skönt är det att ha en stund för sig själv på morgonen. Men nu har jag varit uppe en halvtimma, så nu får hon gärna vakna. ;)

Idag åker vi nog upp till Ånge mitt på dan och kollar på tävling. OM det inte vräker ner regn, förstås. Men det ska gå bra, hoppas jag. P ska ju tävla så hoppas det inte blir alltför blött.


Igår var det en förmiddag ute. Satte liten i gåstolen där hon var nöjd en liten stund, sen var det klippt. Satte henne på marken på en filt som också funkade en liten stund. Jag hann i alla fall plocka undan mina få sommablommor som inte var nå vidare fin längre. 


I eftermiddag är vi bjudna på middag hos svärisarna och imorgon är det jobb igen. Ja, dagarna går, och dom går FORT!


HA EN FIN SÖNDAG!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards