Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg under december 2011

Av Anna - 3 december 2011 13:28


Den 25 maj 2012!

Stockholms stadion!

Tjohooo!!!

Jag och hjärtat!

Lovely!

Av Anna - 2 december 2011 11:22

Ja, som ni märkt har det varit en mer eller mindre frivillig paus här på bloggen.

Har tänkt skriva flera gånger, men har liksom inte orkat.

Det har gått på högtryck ett tag i mitt liv med möten, jobb, julbord och trötthet.

Nu hoppas jag att det lugnat ner sig lite och att det ska bli bättre, men tröttheten lär väl bestå ett tag till. Det är ju den årstiden nu.

Skulle vilja ha tiden och orken att gå och träna, men när jag jobbat färdigt på dagarna så vill jag inget hellre än att åka hem. Är så trött.

Jaja, det blir nog nån bot på det också så småningom.

Har skickat efter papper idag om att ändra sysselsättningsgrad på jobbet inför nästa år. Det känns skönt. Har pratat med chefen och det skulle gå att ordna, trots att valtiden har gått ut. Det känns skönt.

Kommer gå ner till 85% från 100% nu och se hur det känns.

Tror att det är lite för mycket för mig nu... Uppi skallen och att göra.

Behöver nog varva ner lite för att bli med barn, kanske.

Det är ju värt ett försök i alla fall. Det har ju inte gått nå vidare hittills.. Längtar efter att bli gravid. Vill inte v'änta längre.

Hoppas detta gör att det kommer gå lättare.

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards