Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Anna - 10 mars 2011 09:36

Idag är   s födelsedag!    Grattis Älskling!

Solen skiner och himlen är klarblå! Sotarn väntas och jag ska klippa lite hår. Sen blir det nog utevistelse resten av dagen. Kanske åker upp och sätter mig på sjön, eller kanske bara vid husknuten. Spelar ingen roll vilket när man är ensam. Älsklingen jobbar ikväll, så det blir till att fira honom imorgon kväll istället. Ingen present ville han ha heller. Vill att allt ska gå till bebisen i så fall. Köpte honom en LITE oromantisk, men mycket omtänksam present ändå. Han fick en liten FörstaHjälpen Väska att ta med sig i skotern! Har tänkt på det många gånger att man står ju där ganska hjälplös om det skulle hända något när man är ute på en tur. Det enda som jag tyckte fattades i väskan var en linda. Jag ska köpa till en sån och lägga i när jag är på apoteket nästa gång.

Nä, nu är det dag att ta tag i kalufsen så man ser något sånär ut som folk när Mari och Niklas kommer. Lite tvätt måste tvättas också.

Ha en solig och glad dag, alla!

kRAM

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards