Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Anna - 6 december 2009 19:52

Det är precis vad jag är.... trött! Vintermörkret börjar göra sitt nu, tror jag. Har inte haft nån lust att skriva här på några dagar för att jag varit så loj. Men idag blev det av!! Idag är det Söndag och jag har jobbat. Igår var jag och en annan Anna till Östersund på Jamtli Julmarknad. Va mysigt det var! Jag köpte en halsduk, 2 par strumpor och en citronmarmelad. Inte tokigt! Mycket fint fanns det att titta på, dock mycket som var lika varann, men ändå lite olika.

Idag på eftermiddan har jag åkt lastbil med min bror som kört ved åt hela tjocka släkten, tror jag. Han har hållit på hela dagen. Han var riktigt trött och less nu. Sitter nu och väntar på att han ska komma med det sista lasset och sen ska han få lite fika här. Sen blir det kvällen för honom! Och oss! Tidig kväll blir det ikväll känns det som. Är ju trött, som sagt.

KRAMEN!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards