Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Anna - 13 april 2010 20:54

Idag har inte varit någon bra dag... Vet inte vad det varit med mig, men jag har gått och varit irriterad hela dagen. Hormoner kanske? Jaja, det är i alla fall bättre ikväll. Har varit på ett Indoor-pass. Det var toktungt pass, men det är ändå skönt efteråt. Jag är glad att jag gick och inte bokade av. Hade så tung kropp bara idag. Ur slag helt enkelt.


I alla fall så är hallen klar! Det blev jättebra! Jag lovade ju att jag skulle lägga ut före och efter bilder, och dom kommer! Men inte idag bara, jag orkar inte. Men hur som helst så hade inte hallen blivit klar så fort som den blev om inte jag hade fått hjälp av min älskade vän Marie! Vi målade och målade i Lördags, lyckades hinna måla tre lager på en och samma dag! Flitiga var vi minsann! Mamma kom på eftermiddagen och bjöd oss på mat, och tur var väl det, för inte har jag orkat/hunnit gjort nån mat i alla fall. Det hade nog blivit hämtmat annars.  Mammas mat är ju så mycket bättre!

Nä, nu ska jag ta täcket och lägga mig i soffan med gott samvete efter Indooren och läsa min IFORM och Må Bra som damp ner i brevlådan härom dan.

Ha det så bra kära vänner så ses vi en annan dag!

KRAMEN

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards