Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Anna - 25 januari 2011 08:38

Ja, lusten har inte infunnit sig sista tiden. Har bara inte gått att få till nåt inlägg. Försöker med ett idag så ni ser att det är LITE liv kvar i bloggen ändå.

Hur som helst så är jag på väg att flytta hem igen!! Känns underbart! Hem till huset och min kära P! Tänk, vilken tur jag har att det ordnade sig! :) Flytten kommer gå sakta, sakta... det får kosta med hyran. Orkar bara inte stressflytta en gång till. Går inte. Nä, sakta men säkert flyttas grejorna över till huset igen. Love it! Kommer HEM igen!

Igår hade ajg en febertopp.. Kom smygandes innan jag skulle åka på jobbet. Huvudvärk och hängig... Blev hemma. Sov HELA kvällen, och HELA natten! Skönt det och febern verkar vara borta, så ikväll bär det av på jobbet igen. Är ju inte förkyld på annat vis.

Jaja, nu dags att ta tag i dagens göromål!

Ha det!

Kram

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards