Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Anna - 21 augusti 2011 19:55

Seeegt med uppdateringar här på bloggen för tillfället. Har liksom inte ro till det. Eller jag ids väl inte... Hehe. Vill ändå inte lägga ner den för den är bra att ha ibland! :)

Ja, vad har hänt? Inget? Jo, jobbet har återupptagits igen. Känns skönt att få lite rutin igen!

Sista semesterhelgen tillbringade jag med Hjärtat och hundarna på fjället. Vi tog oss en liten vandring! 1,9 mil, enkel tur. Övernattade på fjället i en av STF:s stugor och gick åter dagen därpå. Det var fruktansvärt jobbigt, men oerhört mysigt! Det kommer defenitivt att göras om, men det må gå ett tag först så jag hinner glömma hur jobbigt det blev innan vi var framme vid bilen igen! :P Knäppte en massa kort, så dom ska ajg lägga upp här nån dag. Orkar inte idag för jag har dragits med en jäkla huvudvärk idag. Dessutom har denna dag också gått i friluftslivets tecken! Jag och Patrik var ut i skogen och släppte Trixa så hon fick springa lite. Skönt var det att gå där i skogen! Några timmar blev det ute i det gröna! :) Sen när vi kom hem blev Patrik tvungen att åka på jobbet och jobba ett par timmar, och jag städade ihop det värsta här hemma och torkade golven lite snabbt. Nu ska jag värma mig lite te och tända lite mysljus och sätta mig nere i källaren och se på tv! Inte helt fel på söndagskvällen!

Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

KRAM

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards