Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Anna - 5 september 2011 08:56

Igår var en riktigt mysig dag. Var ute med Älsklingen och åkte runt byn lite, hälsade på mormor och morfar och så... På eftermiddagen var vi bjudna till svärmor och svärfar på middag, och sen ett biobesök. Jägarna 2 blev det! Det var inte igår vi var på bio här i Ånge, kan jag säga, så det var riktigt mysigt! Att man inte går oftare?! Hmmm.... Sammanfattat var det en Skön Söndag igår! :)

Idag däremot, blir en mindre kul dag.. Tandläkarbesök kl 10.30 En tand som lagades på "vanligt" vis ifjol höst (som då hade ett minimalt hål ner till roten) skall lagas... Jag antar att det blir en rotfyllning. Fan, jag gillar inte att gå till tandis... Det brukar göra så himla ont! När jag var mindre bangade jag inte tandis, men nu när jag blivit vuxen är det verkligen inte kul. Jaja, det måste ju gå. Hoppas verklgien att jag står mig sen så jag kan jobba kvällen. Brukar ju kunna bli dålig av bedövningen, men jag tar den ändå för att slippa smärtan... Huvva, vad jag gruvar mig!

Önska mig lycka till!

KRAM½!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards