Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Anna - 8 mars 2012 09:16

Ja, nu var det evigheter sedan jag skrev nåt här... Ja, det blir bara så ibland. Det har liksom varit fullt upp, och livet har rusat fram. Jag har liksom inte känt nåt behov av att skriva. Så kan det vara. Just nu fick jag ett sånt där ryck, känner att jag vill skriva... Men vad ska jag skriva? Vad ska jag berätta och inte?? Hmm..


Ja, livet går sin gilla gång. Jobb, jul, födelsedagar, städning och de små glädjeämnena i vardagen. Det lidermot vår, vårvinter är det väl nu, den bästa årstiden tycker ju jag. Härliga soliga dagar i en snögrop, eller på sjön, eller fjället med kolbulle och mys! Love it!


Passerat 30-strecket har man gjort nu också. Födelsedagen tillbringades hemma med besök av nära och kära och god mat med ett och annat glas vin. En riktigt skön dag! En present jag fick, var en hotellweekend i sthlm. Gå på show med Robert Gustavsson och god mat. Den helgen är nu till helgen!! Längtar! Det ska bli så skönt att åka ner och bo på hotell och spatsera runt i stan! Mysigt värre!


Nu står det inte heller på förrän jag blir "faster"!! Jisses så roligt det ska bli! Längtar till det också! En månad kvar till beräknat! Hu, va mysigt att få snussa bebis!


Nä, dags att se över om det är nå klader jag behöver tvätta upp innan vi börjar packa för STHLM!

Ha en bra helg, alla!

KRAM!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards