Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Anna - 1 maj 2013 09:30

Nu ska det komma en uppdatering, äntligen!!


Har funderat på en sak. Att jag har sådan tur! :)


De senaste åren har jag fått äran att utöka min bekantskapskrets med några guldkorn till vänner. :) Jag har lärt känna dessa väldigt bra, och det är personer som jag liksom "klickar" med. Det är inte illa det! Man har en oerhörd tur när man hittar dessa guldkorn! För några år sedan hade jag ytterst få riktigt nära vänner, men många bekanta, och nu har jag nog mer än dubblat det. :D Det känns så roligt! 


Jag hoppas att ni nära vänner vet vilka ni är, trots att jag kanske inte pratar med er VARJE vecka. ;) Men jag finns här, och jag vet att nig finns där! 

Underbart! Älskar er! 


Kanske är det en form av vårkänslor som spelar in nu, men vad gör väl det?! Det är som jag skriver! :)


Ha nu en bra 1:a Maj, och välkommen Våren!


Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards