Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Anna - 16 oktober 2014 10:22

Jisses så skönt det är att vara fri från cerclaget! Man behöver nu inte vara orolig att förlossningen ska sätta igång och trycka på det och ev slita sönder nåt i tappen. Nu får bebis komma när som helst. Jag kan nu igen få lyfta Alba, och göra alla dessa saker som man faktiskt längtat efter i vardagen. Nu är det "bara" fogarna som egentligen begränsar mig.
Klippet av cerclaget gick hur smidigt och bra som helst. Var inne hos doktorn i max 10 minuter totalt och det gjorde inte ont. Var dock väldigt nervös innan då jag inte riktigt visste vad jag hade att vänta mig. Låg där och var spänd, trots att jag tyckte jag slappnade av. När allt var klart så började jag skaka och hade svårt att prata. Men det gick över fort.
Efter klippet ville doktorn att vi skulle hålla oss i stan några timmar för att se hur saker och ting artade sig så vi tog en tur på Birsta och köpte lite smågrejer till bebisen och vinteroverall och vantar till Alba. Funderade fram och tillbaka på om vi skulle bo kvar på nåt hotell inatt för att se om det skulle komma igång. Allt var så lugnt så vi åkte hem. Väl hemma så får vi hem en tjej som visar sog ha magsjuka. Så nu hoppas jag att alla dessa vitpepparkorn jag ätit gör verkan!! Vill INTE ha magsjuka nu.
Idag blir det bara en lugn dag hemma för att kurera liten tjej. Skulle ha hittat på nåt då hon lätt får överskottsenergi, men säkrast är nog att vara hemmavid idag.
Ha nu en bra dag!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards