Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Anna - 29 mars 2014 09:20

Våren verkar vara här. Har haft några dagar med underbart väder och lika verkar det bli idag. Det gillar vi efter en mörk vinter!
Lillan har börjat vakna tidigare på mornarna nu, strax före sex. Känns väl i ögonlocken mitt i dan, kan man säga. :p Har ändå haft tur att hon sovit fram till tidigast halv åtta så pass länge som hon gjort, så gnälla ska jag väl inte. ;)
Har en räv här på andra sidan vägen, på hygget som jag ser nån morgon då och då. Så mysigt. Imorse såg jag den igen. Härom dagen hade den damsällskap här och dom lattjade o for fram, så kanske det blev en dejt så det kommer bebisar sen. :) Verkar dock inte som om jag kommer få se dom bebisarna då det är hanen som håller till här i krokarna, men tanken av småbebisar från "min" räv är mysig iaf.

Nu ska jag gå och kolla till tösen om hon är vaken. Hon sover en morgonlur ute i vagnen o grannen har dragit igång vedkap o motorsåg.

Ha en mysig vårdag!
Kram

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards