Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Anna - 13 augusti 2014 21:23

Var på tillväxtkontroll och tappmätning igår. Tillväxtkontroll en var bra. Bebis var normalstor om än mot det mindre hållet. Tappen var även den åt det mindre hållet. Den mätte ynkliga 19 mm..... Blev lite ledsen över det först men inte orolig. Enligt läkaren så blir det ofta så när man har cerclage och bebis ökar i vikt och växer. Han sa att jag inte skulle vara orolig och det är jag inte heller. Inte orolig men mån om att bebis ska stanna några veckor till där inne och så bär man trots allt på en hel del ovisshet. Längtar efter bebis nu. Längtar efter att få andas ut. Längtar efter att få greja och dona med olika saker här hemma utan att behöva tänka efter så mycket på hur man rör sig och om man inte vilar tillräckligt.
Vi var även in på Babyproffsen och beställde en syskonvagn. Längtar som tusan tills vi får den. Dock tidigast v 42 kommer den. Men den som väntar på nåt gott..... ?
Idag har min snälla mamma varit här och städat åt mig. Så skönt att få städat ordentligt. Man kan liksom vara i vilande läge på ett mycket lugnare sätt.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards