Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Anna - 3 november 2010 16:54

Nu var det längesen jag skrev igen... Inte mycket att göra pt när tiden inte räcker till riktigt som jag vill. Det skulle varit en timme eller två till på varje dygn. Jobbar och står i och mår bra. Kontakt med P igen och det känns skönt! :) Har saknat hans vänskap. Det är nog mycket det som gör att jag mår bättre. Eller inte NOG, det ÄR det som gör det!

Idag har varit en ledig dag och jag har bara varit hemma. Varit på en långprommis med Gideon nyss och det var verkligen skönt. Lite meditation. :)

Igår var jag på ett efterlängtat spinningpass igen! Det var verkligen skönt för det har blivit lite si och så med träningen de senaste tre veckorna. Tiden och orken har inte funnits. Men nu ska jag verkligen försöka mig på det igen. Passet var härligt, kroppen ville dock inte hänga med så pass mycket som knoppen ville, men det går om sig bara jag kommer iväg och tränar lite nu!

Nä, nu städa lite så det inte gror igen här i lägenheten!

Ha det!
KRAM!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards