Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Anna - 15 februari 2011 18:12

Ja, det är kallt.... Fryser så jag vet inte vad. Kalla tår, kalla fingrar och kall rygg. Hmm... Har nyss slängt i mig en kopp te i alla fall. Drack den så hett jag kunde och det värmde mig inifrån faktiskt. Härligt.

Har haft en ledig dag idag igen. Skönt att det varit en lugn period nu. Har behövt det jag. Imorgon är det dags att jobba igen. 2 nätter blir det denna vecka, sen ledig fredag, lördag och söndag. Skönt!

Dagen idag då? Har inte hunnit så mycket faktiskt. Dagen har rusat iväg. Var till Ånge och handlade på förmiddagen och hälsade på Marie en sväng. Sen hem och började med maten och sen har det bara rullat på. Köttgryta och potatis ble det idag.. Nu ska jag värma på vattnet i vettenkokaren igen och göra oss en varsin kopp te och fruktsallad med grädde! Lite vardagsmys i soffan blir det!

Kramar!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards