Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 27 februari 2011

:)

Av Anna - 27 februari 2011 20:49

Vad var det jag sa?! Den där känslan försvann till slut! Det gjorde också det mulna vädret. Solen tittade fram och det var väl i den vevan som mitt humör steg! Tänk, vad man kan påverkas av vädret! Förmiddagen tillbringades med min lilla familj. Vi tog bilen och åkte en sväng till Torringen för att släppa hundarna på sjön och gå en promenad. Skönt var det, och fantastiskt kul att se när hundarna är fria och glada!    Allt eftersom vi gick där på sjön så glesnade molnen och solen tittade fram och finare och finare blev vädret ju närmare arbetsdags det blev för mig. Lite surt var det faktiskt. Men, men, det kommer fler gånger! Ja, nu ska jag strax se BB. Måste ju hålla lite koll  . Kommer inte att följa det slaviskt, för jag har gått och blitt så kvällstrött så jag orkar bara inte på vardagskvällarna.

Jaja, dags att sätta sprätt så man hinner se nåt!

Kram på er!

:(

Av Anna - 27 februari 2011 08:36

Just idag känner jag mig inte speciellt på topp i humöret. Känner mig nere och har en liten känsla av oro i kroppen. Gillar inte denna känsla. Den brukar komma på det här viset ibland, och jag kan inte göra nåt åt det. Bara att stå ut tills det går över.

Laddar för att jobba senare. Börjar 14.00 och jobbar natten tills imorgon kl 10.oo Långt pass, men det går bra när det är sovande natt. Det går rätt fort ändå.

Igår var en riktigt mysig dag. Jobbade till 10.00 och sen hem och tog på mig kläder för att vara ute med   i det härliga vädret. Vid 13.00 åkte jag och hämtade Anna och vi for på en liten miniturné. Till Söderbergs, till Ede på loppis och sist till Ånge på Ica en sväng. Tog ett par timmar den där turen och det var mysigt! Väl hemma var jag så hungrig att jag startade med middagen på en gång. Minutbiff, klyftpotatis och sås. Satt fint det! Sen på kvällen blev det mys i soffan med   och hundarna framför en film.    Det var verkligen en mysig dag igår. Somnade gott när jag la mig i sängen.

Idag är det lite kallara, några minus, emn det gör inte så mycket, bara det inte blir ner mot 15 minus. Ingen sol idag heller så som det var igår. Kanske det är därför humöret är i botten??? Hmm... Jaja, man får hoppas att det kommer lite sol så småningom, jag tror vi behöver det, allihop!

Nä, nu ska jag gå och göra nån nytta.

KRAMAR!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards