Vardag, tankar och en massa svammel

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Bitterljuvt och underbart kul!

Av Anna - 27 augusti 2012 18:59

Har äntligen kört min tävling!

Den första sedan 2005 förutom ett heat 2009 som inte räknas. Helt fantastiskt roligt var det! Placeringarna i kvalen blev 2:a, 1:a, 1:a, 1:a. Detta var över min föreställning! Trodde inte att det skulle gå såhär bra! Hur kul som helst var det! Tog mig in som andra förare rakt in i a-finalen! A-finalen slutade med en andraplats för min del, efter FinMaria Nordstrand som tillhör Ånge MK även hon! Kul som fasen med 2 Ångeförare på pallen! Maria körde kanonfint, och jag var strax bakom för att passa på henne ifall hon skulle göra nåt misstag så jag kunde smita förbi, men icke! Hon körde så bra och jag var helnöjd med min andraplacering!

 Patrik skötte sig också kanonfint! Hans placeringar var 1:a, 1:a, 1:a, och 5:a (tror jag). Han hamnade i c-finalen, då bilen börjat krångla med att "dö av" i sista kvalet. C-finalen vann han och gick upp i B-final. Blev då där inblandad i en kraftig närkamp, så han fick punktering på ett framhjul, och slutade 5:a. Inte illa det heller totalt sett över hela helgen.

  Har blodad tand igen för att tävla, och från och med nu blir det ALDRIG nån gammal SAAB igen! Opel Vectra, eller liknande ska det vara! Jag trivdes som fisken i vattnet i min och Patrik lika i sin!

  Hade planerat att köra i Krokom den 15/9, men så blir nog icke fallet då det blev soprent på bilfronten för oss båda efter denna tävling....   Mycket synd då jag tyckte så himla mycket om Opeln... Men, men, det är spelets regler och det finns ju fler bilar!

Ja, det var helgen i stora drag. Hade med oss min snälla bror Robert och vännen Roberth också som skötte om bilarna och servade åt oss och såg till att vi bara behövde bry oss om att köra. Det är så fantastiskt skönt att inte behöva fundera på sånt.

NI ÄR GULD VÄRDA! VI ÄR SÅ TACKSAMMA! TACK!!

Den positiva energin och känslan efter helgen sitter i än, så jobbet idag har gått som en dans!

Nu blir det åter till att ta tag i uppackningen efter helgen!

Ha en fin kväll!

Kramar!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 20 oktober 2015 22:40

Vad fyllde man livet med innan barnen?? Vad gjorde man? Minns nästan inte. Känns som att jämförelsevis så hade inte livet nån mening innan barnen kom. Visst, ibland är det jäktigt och tufft av olika anledningar men det är väl bara som det ska vara? ...

Av Anna - 16 oktober 2015 07:04

Inatt var det hopplöst. La mig tidigt, ca 22. Kunde inte somna. Klockan blev 23.....24.....01.....02......sista gången jag kollade på klockan så var hon 02.34. Strax därefter sov jag nog. "Felet" var nog en massa saker. Sjuk Alba, orolig sömn för Mat...

Av Anna - 27 september 2015 08:40

En vecka ungefär, så länge har jag varit otroligt trött och omotiverad. Extremt morgonpigga barn som vaknat vid 4.30-5.30 har väl också gjort sitt till. Men igår var jag, Patrik och Alba till Östersund och badade och hade sådär löjligt mysigt och rol...

Av Anna - 1 juli 2015 23:42

Dom växer och utvecklas i rasande fart. Tiden rusar iväg. Alba blir 3 år i September och Matteo 1 år en dryg månad efter. Vart tar tiden vägen?? Alba utvecklar sitt tal nu. Det kommer massor av ord och rätta formuleringar varje dag. Hon härmar och ...

Av Anna - 17 juni 2015 23:44

Det bor en tjej under mitt tak. Hon är blond, otroligt söt och glad. Hon har en vilja av stål när hon sätter den sidan till och ett sjuhelsikes humör.. men hon är fantastisk. Hon har en cp-skada som hindrar henne fysiskt och gör henne frustrerad. Hon...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards