Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Anna - 21 maj 2012 22:51

Åter till vardagen efter en mycket härlig helg!

Det var så himla jätteskönt att vara tillbaka vid folkracebanorna igen, efter vinterns dvala! Hu, va skönt det var!! Sova i husvagnen, umgås med likasinnade och bara vara!! Helt underbart! Vädret visade sig från en av sina bättre sidor också, så en rejäl br'nna på näsan och pannan blev det! :)

Dock en sak som var lite mindre rolig var att vi, våra klantskallar, lyckades köra bort en taklucka på husvagnen på hemvägen...

Inte bra....

Bara till att beställa en ny. Men som tur är så har man ju hört att man inte var först med den bedriften....och säkerligen blir vi inte heller de sista som gör den tabben!!! Haha... lite dråpligt är det också..

Söndagen spenderades hemmavid med besök hela runda dagen. Besöket tog vi med oss till skogen och Snödskallegrottan! Himla spännande var det att klättra ner i den där grottan! Lite mystik över det hela! :) En mycket fin söndag blev det!

Söndag kväll och söndag natt kom och gick för min del... I mest vaket tillstånd. Hade svårt att somna på kvällen, vilket resutlerade i 2 (!) timmars sömn tills idag, måndag. Just nu känner jag mig som om jag vore lite på örat, faktiskt. Är precis på väg till sängen, men tänkte att jag skulle vänta lite, lite till så man verkligen är säker på att man somnar när man lägger sig i sängen!


Dessutom är det inte långt kvar nu till...........OZZY!!!!!!

På torsdag drar vi med tåget mot den stora hufvudstaden!! På fredag ska vi se konserten!!

Jag längtar som en dåre! Hemresa blir på söndag eftermiddag och det ska bli fantastiskt skönt att komma iväg till Sthlm, bara jag och Patrik på en weekendresa!!!

Mysa, må gott och rå om varandra står på schemat!!

Kärlek!!!

Ha en bra vecka, kära ni!

Kram!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards