Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Anna - 22 maj 2012 11:06

Dagen idag började med ett tandläkarbesök för min del, inte så roligt, men det gick rätt bra ändå. Får komma tillbaka och laga ett hål, men jag hade en himla tur att dom inte uppgraderade mig på mitt "autogiro". Fick lova dyrt och heligt att använda tandtråd varje dag, så skulle dom inte uppgradera mig till det dyrare steget. Schysst, tycker jag! Så nu är det då bara till att lägga manken till att inte slarva med gaddarna!!


Väl hemma igen blev det en liten prommis med hundarna och lite plock. Har hundarna inne än och myser järnet!

   


Dessutom var jag till mamma igår och hämtade min cykel. Var in en stund och drack lite kaffe och då får jag till min förvåning se att hon sitter och virkar!! Det är en evighet sen jag virkade nu! Har liksom inte haft nån lust till det. Men när jag sitter och tittar på mamma när hon virkade så kom plötsligt lusten tillbaka! Fick ett nystan garn av henne, så nu har jag börjat virka ett par handledsvärmare!!

Jag vet att det inte är rätt årstid för sådana, kanske, men det var liksom ett lagomt stort projekt att ta sig an, kände jag! Vi får väl se vóm dom blir klara innan vintern eller om lusten tryter.... ;)

 


Jobb står på schemat idag. 15.00-20.00 Sen ledig dag imorgon och jobb 8.00-13.00 på torsdag, sen bär det av mot STOCKHOLM och OZZY!!!!

Yiihaaa!

Ha en bra dag!

KRAM!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards