Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Anna - 14 juli 2012 19:16

Dags att testa knät lite försiktigt, tror jag. Ska nog ta en LITEN cykeltur, och väldigt lugnt. Sugen som fan. Har i alla fall tagit tag i och påbörjat ett litet projekt här hemma, ute, på eftermiddagen. En blomrabatt ska bort! Har inget emot blomrabatter, men denna är alldeles för stor för mig att sköta. Den blir bara som ett oerhört tråkigt måste och eftersatt nåt hemskt. Det har de senare åren varit så mycket ogräs i denna att det inte gått att få bort. Då är det varken fint eller kul. Men det grämer mig att stå där ute och rycka bort fina blommande blommor, men den SKA bort. Kommer bli så skönt när den väl är borta! I know it!
Nä, en cykeltur var det.

Kram

Av Anna - 14 juli 2012 14:18

Det är roligt när mobilens självstavning lever sitt egna lilla liv... Naturligtvis har jag inte torkat globen, utan GOLVEN!

Av Anna - 14 juli 2012 14:04

Har inte kommit ur nattlinnet än.. Går runt här hemma och donar på. Rensat bort disken på bänken, dammsugit och torkat globen, har dörren öppen och lyssnar på regnet.... Semester i ett nötskal. Man kan njuta ändå, fast vädrets makter inte är på vår sida!

Av Anna - 14 juli 2012 12:18

...att klippa gräset idag. Det är långt. Men innan jag hann ut kom regnet... Åh, vad jag är less på regnet.
Det får vara innepyssel idag istället. Tvätt finns ju alltid, och annat att göra. Vill få undan lite så man kan vara ledig sen.
Ska nog ut på en cachingtur för att reka lite cacheplatser mot eftermiddagen, kanske. Vi får se hur dagen blir.
Nä, kanske sparka igång dagen efter långsovningen!
Ha en bra dag i regnet!

Av Anna - 14 juli 2012 00:57

Längtar efter att cykla. Tror nog att jag ska testa på en liten lugn tur imorgon. Använda knäskyddet kanske, så det blir varmt. Ja, så får det nog bli.
Annars ikväll så så har vi bara tagit det lugnt här hemma. Först soffhäng för åskan och sen har vi sett på film. Det måste varit veckor sedan jag tittade på tvn över huvud taget. Kändes när man väl satte sig framför den. Mysigt var det att se film ikväll i alla fall. Vädret var ju kanon för att ha soffhäng.
Nu är det sängen som gäller och imorgon ska jag sova ut, länge!
Vi hörs imorgon!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards