Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Anna - 2 oktober 2010 23:57

Och vad har jag gjort.... hmmm... suttit hemma hela kvällen! Är det så man ska leva singellivet?? Nja, det tror jag inte. Hade en tanke på att gå ut och träffa lite folk ikväll, men den idén lades på hyllan. Kände mig alldeles för lat och var utan sällskap. Men, men, en annan helg! :) Nästa helg jobbar man igen, hela långa dagarna. Och helgen efter det blir det KARLSTAD!! Fan, va kul det ska bli! :) Folkrace, vänner och en massa nytt folk! Blir fint det! Hoppas bara att vädret kommer vara bra, så att det inte regnar. Vilket väder som helst går bra, bara det inte regnar. Längtar!!

Nu är det strax dags för en sista promenix med hundarna och sen blir det sängen och försöka sova. Hoppas det går bra.

Imorgon blir det ljusparty på eftermiddagen. Inget annat planerat än, men det verkar inte vara några som helst problem att fylla dagarna med göra.

Nä, nattinatti!!


Av Anna - 2 oktober 2010 15:48

Idag är ingen bra dag.. Deppig dag. Saknaden är stor och sorgen ännu större. Saknar ALLT som har med honom att göra. Vill inte ha några mer svackor, vill att det ska gå uppåt bara, men man får ju inte välja.. Livet går upp och det går ner. Bara att accceptera. Men det är så mycket att acceptera nu bara, och ajg har inte fått vara med att bestämma nåt själv, känns det som. Bara fått finna mig i det som skett på nåt vis. Men när ska saknaden släppa taget, åtminstióne lite?? När?

Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller nåt, eftersom jag har varit så nere några dagar. Är fruktansvärt trött idag.. Kanske det är nåt skit som ligger och lurar. Det lär ju visa sig.

Vill bara må bra... Vill inte vara ledsen...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards