Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Anna - 5 oktober 2010 21:30

Var på spinning ikväll innan jobbet! Tog i allt jag hade! Fick dock håll där ett tag så jag var tvungen att lugna mig en stund, men jag hade orkat hängt med i hela passet om det inte var för det idag! :) Jag har trampat ur mig en massa SKIT! En massa frustration och ledsenhet, åtminstone för stunden! Det kommer antagligen komma tillbaka, men just nu känns det SKÖNT! Befriande! Jag känner mig gladare än innan och så som jag hade längtat efter det här passet. 30 minuter är alldeles lagomt för mig det! Så småningom blir det de längre passen! Ja jäklar! Känner att jag är på G med träningen igen! Lööövley! ! !

Nu ska jag snart försöka natta så man är pigg och fräsch imorgon. Kanske blir det till att åka och kolla efter ett skåp som jag ska få låna av min fina Marie. Vi får se hur det faller sig. Har även tvättid imorgon, men det sköter ju sig i princip själv. Börjar jobba igen på fredag kl 9,30 så de här lediga dagarna ska jag ta tillvara på och göra det JAG vill och mysa en massa med hundarna!

Just för stunden känns det ganska bra!
KRAM!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards