Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Anna - 3 oktober 2010 23:20

Varför ska känslor vara så komplicerade? Varför ska dom ställa till det uppe i knoppen på en hela tiden?? Varför, varför, varför???

Känslorna ställer till det för oss, rätt ofta.

De gör att huvudet känns så proppfullt att det ibland känns som det ska explodera!

Varför ska det bli så svårt?

Av Anna - 3 oktober 2010 11:02

Söndag förmiddag. Idag kommer Trixa. Längtar efter henne! :) Ska bli skönt att få hit henne igen.

Måste bara lösa hundvakten till helgen när jag jobbar hela dagarna. Känns inge bra att ha båda hundarna hos mormor. Mammas Rova är ju där också. Det blir tre hundar.. Hur det än är så är det lite besvärligt, hur snäll hundarna än är. Jaja, det löser sig nog. Pappa kanske kan ta en av hundarna. Vad vet jag. Fan också att det skulle bli såhär! Besvärligt var ordet! Ständigt dåligt samveta över att man ska behöva hundvakt. Det var ju inte såhär det var meningen att det skulle bli.

Till saken hör också att jag fortfarande är nere i min lilla svacka. Allt är jobbigt. Hoppas bara det vänder snart och går uppåt igen. Vill inte må såhär.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards