Vardag, tankar och en massa svammel

Direktlänk till inlägg 10 november 2010

En utmaning!

Av Anna - 10 november 2010 18:27


Lovar du att vara ärlig?
självklart!


 
Du heter:
Anna

Låt som när du är ledsen sörjer till:

Det varierar men den senaste sorgelåten var "Need you now" med Lady Antebellum
Beroende av:
Min familj och mina vänner!

Vad tror folk om dig:
Ja du... vet inte..

Stämmer det:
?

Vad får du oftast komplimanger för:
Mitt skratt!

Vad säger du för att imponera på någon:
Försöker inte ens.

Hur imponerar man på dig:
Det är olika, beror på situationen och personen.

Brukar du skratta för dig själv:

Ofta... :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
"kom ihåg att leta efter pressarfoten!"


Var bor du:
Ånge, Medelpad.


Trivs du där:

Nja... det duger. Men trivdes mycket bättre i huset i skogen. :) 


Äger du några converse:

nope


Sprit, cider, vin eller öl:
cider, vin eller öl. beror på tillfället.

Brukar du bli för full:
Längesen nu, mycket längesen!

Är du allergisk mot något:
katt, nickel och falska, elaka och egoistiska människor!


 
Hur svarar du i mobilen: 
Anna om jag inte känner igen numret, annars "Halloooo!"


Antal timmar sömn inatt: 

10, en MYCKET bra natt inatt!


Brukar du komma i tid:
Nästan alltid.



Favorit dryck på morgonen:
Vatten och kaffe

Rakar du benen:
Japp!


När brukar du oftast gå och lägga dig:

mellan 22.00-00.00 oftast alldeles för sent!

Är du blyg:

Ibland.


Sysslar du med någon idrott:
Gymträning... räknas det?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Ja.

Har du spytt offentligt:
inte vad jag minns.... haha... 


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: 


Har du bra vänner och äkta vänskap:



Vad använder du för schampo:
Dove just nu.



Tycker du om någon just nu:

Japp! :)


Gröna eller röda äpplen:
röda

Gillar du golf:
nej.

Vilken tid gick du upp idag:
8,45


Har du sovit i din egen säng inatt:

Ja.


Har du strumpor på dig nu:

 

När grät du senast:
i samband med separationen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

betala skulder och resa!


Bär du glasögon eller linser:
både och...men aldrig båda samtidigt.

Nej.


Har du piercing:

ja.

Vill du gifta dig:
Ja, nån gång.. Men jag kommer bara göra det en gång i livet.

Vill du ha barn:
JA!


Solar du ofta:
inte ofta..

Är du bra på att laga mat:
Jag duger.

Är du flygrädd?:
nej.


Hur vig är du:

på en skala från 1-5 så kanske en 2.5a

Är du musikalisk:
lite kanske

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten.

Vilken är din favoritglass:
vanilj gräddglass 


Tror du på ett liv efter döden?
Ja.

Tycker du om sushi?
aldrig testat.

Vad äter du helst när du ser på film:
Chips.

Har du tandläkarskräck?
nej, men gillar det inte

Är du morgon- eller kvällsmänniska: 
både och.. olika perioder.


Vilken ögonfärg har du:
blågrön.


Har du någon gång gråtit dig till sömns?

ja.

Biter du på naglarna:
Ja.
 


Hur ofta tränar/motionerar du: 

ett par gånger i veckan försöker jag få till som oftast.


Senaste låt du hörde:

hmm...  

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:

Ja
.

Är det okej att gråta:
ja, det måste man.
Hur gammal är du:
29 i februari.
Några riktiga som står mig nära och en massa bekanta!

ja du....

Är du nöjd med ditt liv:
Det kan bli bättre! Saknar nåt jag vill ha väldigt mycket.

Är du bortskämd:
Det vet jag inte.. I vissa saker kanske. Andra inte.

Vad gör du i morgon:
Jobbar en stund på morgonen.Tar reda på tvätt efter jobbet, som jag spridit ut i Orråsen och Tälje för att få den tvättad. :) Resten av dagen vet jag inte.
 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild:
hmmm....
 

Vad längtar du till:

Senvintern och skoteråkning och våren med fina dagar på sjön!
Vad saknar du:
Mitt liv med P.

Hade du en bra kväll igår:
Japp! :)
När mår du bra:
När solen skiner och jag mår bra…=)

När blev du fotad senast:
22 oktober.

Hur känner du dig nu:
Trött och frusen. 

Vad tycker du om fötter:
lite äckligt faktiskt, men det beror på vems det är...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 20 oktober 2015 22:40

Vad fyllde man livet med innan barnen?? Vad gjorde man? Minns nästan inte. Känns som att jämförelsevis så hade inte livet nån mening innan barnen kom. Visst, ibland är det jäktigt och tufft av olika anledningar men det är väl bara som det ska vara? ...

Av Anna - 16 oktober 2015 07:04

Inatt var det hopplöst. La mig tidigt, ca 22. Kunde inte somna. Klockan blev 23.....24.....01.....02......sista gången jag kollade på klockan så var hon 02.34. Strax därefter sov jag nog. "Felet" var nog en massa saker. Sjuk Alba, orolig sömn för Mat...

Av Anna - 27 september 2015 08:40

En vecka ungefär, så länge har jag varit otroligt trött och omotiverad. Extremt morgonpigga barn som vaknat vid 4.30-5.30 har väl också gjort sitt till. Men igår var jag, Patrik och Alba till Östersund och badade och hade sådär löjligt mysigt och rol...

Av Anna - 1 juli 2015 23:42

Dom växer och utvecklas i rasande fart. Tiden rusar iväg. Alba blir 3 år i September och Matteo 1 år en dryg månad efter. Vart tar tiden vägen?? Alba utvecklar sitt tal nu. Det kommer massor av ord och rätta formuleringar varje dag. Hon härmar och ...

Av Anna - 17 juni 2015 23:44

Det bor en tjej under mitt tak. Hon är blond, otroligt söt och glad. Hon har en vilja av stål när hon sätter den sidan till och ett sjuhelsikes humör.. men hon är fantastisk. Hon har en cp-skada som hindrar henne fysiskt och gör henne frustrerad. Hon...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards