Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Anna - 19 mars 2010 10:43

Ja, igår var det blåsigt värre! Från morgonen blåste det svinkallt! Det blev dock bättre fram på dagen, inte mindre med blåst, men inte sådan där isande kall blåst i alla fall.

Gårdagen ägnade vi åt en promenad med Trixa och efter den tog jag och Hjärtat en liten skidtur. 3km räckte det! Snacka om att man påminns om muskler som man inte trodde att man hade kvar! Men skönt som sjutton var det! Hjärtat hade lite besvärligt med åkningen han. Det är antagligen inte riktigt bra valla på hans skidor, så det blir lite bakhalt för honom. Ett steg fram och ett halvt bak, så han åkte antagligen mycket längre än vad jag gjorde... hihi... stackarn! Jag har skidor som jag fick i mellanstadiet jag. Det funkar fint, men det är sådan där räfflad undersida, så mina skidor är inte bakhala på samma vis, och det är faktiskt skönt. Dessa duger länge åt mig, när man inte åker så ofta. Nu ska jag i alla fall ta med mig mina skidor hem och åka med Trixa på sjön hemma har jag tänkt. Hon ska få följa med på en skidtur idag. Då ska vi se hur det går. Hon är ju van att dra spark, men inte att vara med när man åker skidor... Vi får se hur detta slutar. Hoppas att man slipper sjukstugan med brutna ben i alla fall!

Ha det så bra!
KRaMar! 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards