Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Anna - 17 oktober 2011 21:40

Jag älskar verkligen mitt jobb!!

 Jag trodde aldrig att jag skulle få ett jobb som jag trivdes så bra på igen som när jag jobbade på dagis för 7-8 år sedan... Men det fick jag!! Vilken tur jag har! :)

 Det är skönt att ha ett jobb som man inte gruvar sig det minsta för att gå till. Visst kan det vara så att man inte har lust att gå och jobba ibland, men det har inte med själva jobbet, eller arbetskamraterna att göra, utan man känner att man gärna skulle velat vara hemma bara den dagen. Men så är det nog för alla nån gång ibland. Det har nog att göra med dagsformen, skulle jag tro.

 Jag trivs med arbetet och jag trivs med arbetskamraterna. Om man trivs på jobbet blir resten av livet så lätt känner jag! Man har mer energi kvar när man kommer hem efter en arbetsdag, än när man har ett jobb som man "bara" halvtrivs på. Huvva, lyckliga jag! :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards