Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Anna - 9 maj 2011 11:07

...förrän det är tisdag den 10/5 nu! Imorgon. Härnösand gäller då och ett besök hos farbror Torbjörn. Hoppas som sagt att många frågor får sitt svar då. Intressant.


En arbetshelg har åter gått, denna helg var det dagpass som gällde. Fredag och lördag gick fort som sjutton, men söndagen var seeeg. Trodde aldrig den dagen skulle ta slut. Det är som så för mig när jag jobbar daghelger att antingen går fredag och lördag sakta och söndag svichar förbi, eller så går fredag och lördag snabbt och söndagen segt. I helgen var det segsöndag. MEN, det har gått fint att jobba. Ska iväg igen nu och jobba natten inatt innan vi drar till Härnösand imorgon bitti. Fick byta till mig på schemat för jag kom ju naturligtvis inte ihåg att jag skulle till H-sand när jag satt och klickade i mina arbetsturer. Det är skönt med snälla arbetskamrater som kan byta med en och ställa upp när man klantar sig.   

Idag undcer dagen ska jag bara vara hemma och lalla på. Ska inte åka nånstans förrän jag ska på jobbet på eftermiddagen. Skönt det.

Nä, ha en underbart solig dag alla!

KRAM

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards