Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Anna - 25 maj 2011 15:15

De senaste dagarna har jag känt harmoni... Känt mig lugn i själen på ett sätt jag inte gjort på länge, och rofylld. Härliga känsla! Ska verkligen försöka hålla fast denna känsla så länge jag kan.

Har idag och igår renast rabatt, ute på gården. Det har känts skönt att vara där ute i jorden och poa. Nu är det inte långt kvar innan den är färdigrensad, min gigantrabatt. Det gillar vi. Var tvungen att ge upp för idag nu för min stackars rygg håller på att gå av. Snart dags att hoppa in i duschen också för att sen bege sig mot jobbet.

I helgen när jag jobbade långdagar hade min Älskade Sambo grejat och donat här ute på gården. Vi har länge pratat om att ta bort ett trädgårdsland som fanns här när vi flyttade in. Jag har inte lusten till att hålla ett sådant igång jag. I helgen röjde han undan det han, alldeles själv. Sen hade han klippt gräset, trimmat och kapat ner ett dött äppelträd! Jisses så fint det blev efteråt! Det var så roligt att komma hem och se va fint det blivit! En riktig överraskning!

Nä, nu är det duschen som gäller, sen jobbet. Jobbar till 9.45 imorgon, sen en natt till, sen HELG igen! Trevligt, trevligt!

Kram

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards