Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna - 3 maj 2011 16:03

Jag fattar inte varför jag är så himla trött hela tiden. Är det nästa steg på vårtröttheten som kommit? Trött hela dagarna och när kvällen kommer och jag får gå och lägga mig så kan jag inte sova... Försöker att inte sova middag, händer sällan att det blir en middagslur. Jaja... Det kan ju bero på sista tidens turbulens så det går om sig och blir bra snart. Hoppas det.

Inatt var det jobb och natten som kommer blir det jobb plus några timmar extra imorgon. Sitter fint med några extra timmar.

Idag ska jag till TH och köra mitt första Indoorpass för i år. Tänkte att jag skulle föröka jaga några kilon igen. Känner mig taggad för detta idag och det är skönt! Hoppas det håller i sig, bara. Men det ska nog gå bra med lite pepp från min Fina Marie! ;)

Nä, dags att göra lite nytta innan man ska iväg och träna och jobba!

Ha en trevlig kväll!

Kram

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards