Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Anna - 5 januari 2010 10:24

Är nu in här på bloggen för första gången år 2010! Mitt fel! Jag tar på mig hela ansvaret! Hur som helst så har det antagligen inte undgått nån att det varit väldigt mycket helg på sistone?! Julafton, och alla mellandagar utom två, jobbade jag, + nyårsafton och nyårsdagen, så tiden och lusten har liksom inte infunnit sig förrän nu att skriva nåt. Men så kan det vara ibland. Tiden går ju så himla fort!  De lediga dagar man har när det är sådana här helger går ju åt till att umgås med familjen så mycket man hinner och kan.

  Tänk att det redan är Januari! Tyckte nyss det var september när jag var med Patrik på älgjakt... Nu är det inte långt kvar tills solen börjar titta fram och värma våra vinterfrusna sinnen. Vårvintern är snart här! UNDERBART! Jag längtar till de dagar när man kan åka ut och sätta sig på isen och bara må gott! Fiska lite, steka kolbulle och bara må gott! Det är livet! Dessa tankar får hålla en uppe när det är kalla dagar, som idag. -23,7 visar termometern idag, det är inte godkänt för att vistas ute i, mer än man nödvändigtvis måste. Jag vill egentligen inte ha kallare än -15 grader, men det är ju så, att man får inte välja själv, vilket väder man vill ha... Så det är bara att hålla ut tills det vänder! Och elda utav bara tusan!

Nä, nu ska jag gå ut och kolla till elden! Ha det bra!

Kramen!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards