Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Anna - 29 januari 2010 22:01

Nu är vi i fjällen igen! Äntligen! Som jag har längtat! Men det jag hade längtat efter var att åka på nån skotertur, men det blev inget av med det för skotern pajade häromdan   . DET var ju mindre kul!  Men, men, vi är ju här nu i alla fall! Vi får åka lite skidoch, spark och ta promenader istället, det är inte dumt det heller. Jag hoppas bara att det går över, värken i ryggen... Vet inte vad jag gjorde tidigare idag, men jag vred runt överkroppen och skulle prata med Trixa, och när jag vände tillbaka och skulle gå iväg så small det till i antingen en muskel eller nån sena i svanken, så nu går jag runt som en 100-åring, med ledvärk... Hahaha.... Jag ser nog bra löjlig ut, men det är inte annat att göra när det gör ont när man reser sig upp när man suttit. Jaja, nog med klagan.

Jag hoppas att det inte kommer att bli så kallt i helgen, så man kan vara ute. Hemma hade det blivit mer än -20 grader efter vi åkte. Hoppas att kylan håller sig i dalarna och inte tar sig upp hit på fjället då!

Nä, nu ska jag se lite på tv och sen blir det nog tidig kväll ikväll så man är pigg och fräsch imorgon!

Ha det bra alla kära bloggläsarvänner!

KRAMEN!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards