Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Anna - 19 januari 2010 21:13

Ja, det är vad det varit de senaste två dagarna. Det har varit bra dagar, utan att det har hänt något speciellt. Har jobbat, varit ute med Trixa på promenader... Känner att jag måste ta tillvara på dessa milda dagar. Man vet inte när det smäller till och blir kallt igen. Man behöver ju vara ute, mer än nånsin nu, när det varit så mörkt. MEN, har ni märkt att dagarna blivit längre?! Vid halv fyra är det ju inte mörkt än! Härligt!! Välkommen ljuset!

 Idag har jag tränat till en dvd-skiva jag har. Det var skönt! Jobbigt, men skönt! Pulsträning var det på schemat idag och nog får man upp pulsen allt! Det märks väl att man inte har nån kondis alls! Och då menar jag NOLL! Blir ju slut av bara uppvärmningen. Men håller jag i det här nu och tjurar på så ska vi nog se att det ska bli bot på det!! Yey! Heja mig!!

Nä, nu ska jag sortera lite tvått och sen hoppa in i duschen och ikväll lägger jag mig i en renbäddad säng! Visst är det härligt!

Kramen!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards