Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Anna - 17 januari 2010 11:26

Ja, nu är det mildväder igen, efter några dagar med en dipp  ner mot -20 grader. Börjar bli riktigt less på kylan nu. Man hinner liksom inte hämta igen sig mellan gångerna det blir kallt... Vi behöver mildväder ett lite längre tag nu!


Igår var vi i alla fall till min plastpappa och firade hans femtioårsdag. Mycket trevligt var det! På vägen ner så var vi in och köpte färg till hallen, så jag hade tänkt att jag skulle börja måla hallen idag, men ack vad jag bedrog mig. Jag glömde ju att köpa spackel till alla småhål i väggen! Så vi får skjuta på målningen nån dag. Undrar vad man ska hitta på med dårå... När det inte blev nån målning.... Det finns miljoner saker som borde göras, men jag ahr ingen lust... Så jag tror att jag skiter i alla måsten idag också och gör det som faller mig in! Jag vet att jag ska göra en sak i alla fall och det är att ta en prommis med min lilla Trixa, en sparktur tror jag bestämt. Sen blir det kanske lite kortspel med mina kära vänner.. Vi får se.

Men hörrni, ha en bra dag!

Kramen!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards