Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Anna - 27 januari 2010 18:27

Igår testade jag och kära Marie YOGA! Det var till en DVD som jag har. Snacka om att känna sig vig som ett järnspett!!! Det var ju inte direkt smickrande, men man får väl träna vidare så ska vi nog se på fan att man klarar av det till slut.

Men snacka om att använda "småmuskler" som man inte använder till vardags! Skönt var det ju på ett vis, men skönare skulle det ju vara om man slapp huvudvärken som kommer som ett bra på posten efter att jag tränat rygg och axlar   . Det är inte så kul med den här huvudvärken... Det är så svårt att lindra den. Inga tabletter hjälper, utan det är bara att försöka massera så gott det går och stretcha.  Det blir väl bättre med tiden antar jag, när man mjukat upp kroppen och alla småmuskler! Likadant brukar det bli när jag simmar de första gångerna efter ett uppehåll. Men det brukar ju gå över, så det är nog samma som gäller när man har "yogat".

Oj, vilken klagoramsa det här blev!     Det var ju inte meningen att klaga. Det bara kom, eftersom jag har så svårt att förbise huvudvärken jag har nu...

Idag hade jag tänkt ut med Trixa och åka spark, så både hon och jag skulle få upp lite puls, men när jag vaknade imorse så snöade det nåt så fruktansvärt mycket! Tänkte då att det GÅR inte att åka spark, jag skulle ju inte se nåt! Skulle ju få snö i ögonen så det stått härliga till, så ingen sparktur blev det. Kunde ju gått en vanlig promenad, men huvudvärken satte stopp och dessutom fick jag kaffefrämmande...

Nä, nu ska jag ta och göra nån nytta!

Ha det bra mina tappra läsare!

Många kramar!

  







Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards