Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Anna - 12 oktober 2009 20:59

Klockan är 21 och jag är jättetrött... Vet inte riktigt vad det har varit med mig ikväll. Har varit totalt omotiverad att göra nåt över huvud taget! Har bara blivit sittande och inte gjort nånting. TOTALT matt har jag varit. Ja, det kanske är till och pallra sig i säng kvar för idag bara?  Har lite tråkigt också. Älsklingen jobbar, katten är ute och hunden sover. Bara  jag vaken...  Ska nog väcka lillhjärtat och gå ut med henne en sväng, och sen blir det nog datorn i sängen och kolla på nån film och mysa till man somnar. Har börjat kolla på "Riverside" på nätet, men jag vet inte jag, vad jag ska tycka om den serien... I brist på annat så duger det väl, men samtidigt så har jag inte sett så många avsnitt av serien än heller. Den är ju rätt ny än. Den  kanske blir bättre, vem vet?



Gonatt allihop!

Kramen!

Av Anna - 12 oktober 2009 16:51

Jag vaknade i morse och såg att det kommit snö! Det kändes jättemysigt, men den känslan försvann ganska snart... Allt regnade ju bort..... :-( Mindre kul vad ju det. Längtar efter snön nu jag. Det blir så mycket ljusare då, och så mycket mysigare. Sen så blir man lite piggare av en förändring. Apropå pigg... så har jag verkligen inte varit det idag! Var så trött när jag satt på jobbet idag så jag visste inte var jag skulle ta vägen, så när Lena kom vid ettiden så tog jag ut mon friskvårdstimme och gick ut och gick i 40 minuter! Jösses, vad skönt det var! Jag trotsade regnet och gick, fast jag hade tagit fleecejackan idag. Blöt var jag ju såklart när jag kom tillbaka, men hur som helst så blev jag mycket piggare och de sista timmarna blev lättare att ta sig igenom på jobbet idag. Synd bara att den där pigga känslan inte sitter kvar fortfarande... Skulle behövt lite energi och lite motivation så jag kan laga middagen med ett glatt humör och lite inspiration. Men, men, det måste ju gå ändå! Mat ska man ju ha, varje dag....

Kramen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards