Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Anna - 28 oktober 2009 16:19

Idag har det varit en rikig "påhälsardag"! Jag var till pappa och hälsade på en sväng, och sen följde pappa med och hälsade på farmor och farfar. Det var trevligt! Dom blir så gammal. Känns som om tiden börjar rinna iväg nu, tråkigt nog. Är verkligen glad att jag fortfarande har dom kvar! Efter vi varit till farmor och farfar så var jag in en sväng hos pappas granne. Allt var bara bra där också. Hon hade sina barnbarn på besök. Dom hade också höstlov nu.

Alltid när jag varit till By så känner jag vad jag längtar tillbaka dit! Det skulle vara fint att bo där. Patrik skulle åckså kunna tänka sig att bo där, men det blir ju för lånt bort från jobbet. Det är enda haken. Men vem vet, kanske det blir en stuga där senare i livet. You never know! Nä, nu är det dags att fixa nån middag. Ska göra nåt med korv idag. Får se vad det blir. Tror att det kommer bli en korvstroganoff med nån tvist på! Vi får se!

Kramen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards