Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Anna - 13 oktober 2009 23:51

Mammas hund har sprungit bort... Det är inte likt henne. Hon springer alltid lös på gården hemma. Men idag blev hon skrämd av nånting. Hon skrek, och sen sprang hon som om hon haft eld i baken från gården, sen dess har ingen sett henne.. Jag har varit ute och letat och letat tills för en liten stund sen, men ingen Rova har jag sett. Känns verkligen inte bra. Vi har pratat med polisen, men det gav ingenting... Man är orolig. Är hon skadad på nåt sätt? Har hon blivit uppplockad av nån? Vad har hänt?? Ja, det kan man bara spekulera i. Det finns så oändligt många saker som kan hända. Vet inte hur jag ska kunna somna ikväll. Är så orolig och kan inte släppa detta... Lillgumman... Ja, jag börjar ju jobba 7 imorgon bitti, så det är kanske bäst att gå och försöka knyta sig. Jag har ju gjort allt jag kunnat ikväll. Men det är ju inte lätt att hitta en svart hund i detta mörker. Jag hoppas i alla fall att hon kommer till rätta och att hon är oskadd... Jobbig, jobbigt att inte veta!

Kramen... 

Av Anna - 13 oktober 2009 11:47

...eller inte! Har ledig dag på schemat idag, men just idag så är det en utbildning på två timmar som jag ska på. Hela dagen blir ju förstörd av en sån sak. Men hade det inte varit jag som varit ledig just denna dag så hade det ju varit någon annans dag som gått till spillo på det här sättet.. Ja, snart bär det av mot Ånge i alla fall. Har dock hunnit städa undan och dammsugit och torkat golven på förmiddagen! Jag har varit effektiv, som kompensation för igår, men det blev ju gjort iaf det är ju det som är huvudsaken!

Efter utbildningen idag, så tar jag nog med mig kära Marie och åker till vår kära Maria, så deras tjejer får leka, och mammorna och jag får surra lite strunt! Det ska bli riktigt mysigt och härligt! Nä, nu börjar klockan dra sig mot avfärd! Vi hörs!

Kramen!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards