Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Anna - 25 oktober 2009 13:31

...har lättat och nu faller snön!! Mysigt värre! Vi har precis kommit in från långpromenaden och sitter nu och myser igen. Jag ska snart kolla på "Oskyldigt dömd" och njuta av att vi inte behöver åka hem förrän i morgon! Promenaden var härlig! 0,6 grader varmt ute och stora snöflingor som faller! Trixa var lycklig såklart! Hon sprang fram och tillbaka så långt kopplet räckte och grävde i snödrivorna efter vägen. Ibland var det bara rumpan som stack upp... Tungan ute Hon såg så rolig ut, charmtrollet vårat! Nä, nu blir det "Oskyldigt dömd"!

Kramen!

Av Anna - 25 oktober 2009 09:55

Ja då var det söndag igen! Klockan var mindre än jag först trodde när jag vaknade... Lågt till tak är det ute idag, dimman ligger strax ovan trädtopparna. Men det blir ändå en långpromenad idag! Det ska bli skönt1 Har ätit som om jag inte kommer få mer mat, nånsin, i helgen. Just nu står Älsklingen och diskar undan efter frukosten! Sen blir det väl lite tv-tittning innan vi tar promenaden. Det är så skönt att veta att vi inte måste åka hem idag! Patrik är ledig imorgon, och jag börjar inte jobba förrän ett, så vi bestäåmde att stanna tills imorgon! Härligt! Nä, nu ska jag se på lite nyhetsmorgon!
Kramen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards