Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Anna - 2 november 2009 16:20

Är hungrig! Inte blir det bättre av att pizzan står i ugnen och gräddar och fyller hela huset med doft... men snart så är det mat! Det ska bli riktigt gott! Jag har till och med gjort en Pizzasallad! Ja ni, det kommer att bli bra det här!

Hur som helst så har jag ägnat min lediga dag till att plockat och grejat och donat... Som vanligt! Imorgon blir det jobb igen, men bara till 12 och efter det, kl 13 så blir det frissan.. Spännande att  gå till frissan. Har inte bestämt mig än vad jag ska göra med håret, men nånting nytt blir det i alla fall!

Nu kommer Älsklingen och maten är strax klar!

Ha det!

Kramen!

Av Anna - 2 november 2009 12:21

November är det nu... äntligen!! Eller...nä, november måste nog vara den mest tråkiga månad på hela året?!! Mörkt, ruggigt, kallt, och grått. Idag är värsta dagen på hela hösten, tycker jag! Det är ju så grått, så man skulle kunna tro att jorden är på väg att gå under. Trist. November är en enda lång transportsträck, en mellanmånad. Oktober kan ju vara solig och klar och brinna av höstens alla färger, och i December kommer advent, med sina ljus och sitt mys! Men, november... har man en stor skopa tur så kan snön komma redan i november, men oftast i slutet, och då blir det ju åtminstone lite ljusare både ute, inne och i sinnet! Nä, jag längtar efter snön nu jag. Åka spark och skidor, skoter och göra snölyktor! Härligt! Nä, nu tror jag att jag ska ta och masa mig ut på en liten romenad och se om jag får upp humöret av lite frisk luft och sen är det bara till att laga middag! Hemgjord pizza blir det här idag, by the way.... mums!

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards