Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Anna - 29 november 2009 19:52









 

      

Idag har varit en kanondag! Mitt i dagen gick jag på en promenad tillsammans med mamma och B-Å. Helt underbart väder har det varit idag! Ljust och fint, trots att inte solen varit framme. Snön gör en hel del! Njuter i snön! Knäppte några kort under promenaden som ni ser. Visst är det fint?!

Ikväll var jag och mitt Hjärta på julskyltningen i Ånge en sväng. Var till Ånge MKs tält och kollade läget. Mycket folk var det där! Det är ju jättekul!! Lotterna hade gått åt som smör i solsken!! Pengar, pengar, pengar till klubben!! Hjärtat vann dock på 2 av lotterna han köpt. Kul, kul! Ja och nu törs jag nästan inte berätta vad vi gör... hehe... vad tror ni?? Jo, vi spelar BINGOLOTTO!!! Har ni hört på sjutton?!

Nä, nu är det dags att spela!

Ta hand om er!
Kramen!

Av Anna - 29 november 2009 09:52

Det är verkligen vitt på marken! Igår kom snön som på beställning! Gissa om jag blev glad att se den?! Hujeda mej va kul! Jag var lite orolig ett tag om hur det skulle bli med snön. Har längtat länge efter den nu. Men nu är den här!! Den kom igår med stooora vackra flingor som sakta föll till marken! Jättefint! Idag blir det nog en långpromenad med Trixa för att hälsa på mamma, kanske. Jag vet inte. Och lite adventspyntning. Började igår kväll och fixade fönstren i köket. Ska fixa sovrumsfönstren idag. Och hallen, men jag vet inte vad jag ska hitta på med i hallen, för där har jag ingen julig gardin... Måste gå och kolla imorgon efter en gardin. Jaja, det ordnaar sig nog. Nä, nu ska jag gå ut och njuta av ljuset och snön!

Ha det bra!

KRAMEN!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards