Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Anna - 12 november 2009 14:41

....skit också! Kom just på att jag jobbar helg i helgen... Kväll, fredag-söndag! Imorgon kommer man att läsa på Facebook om alla som ska ha fredagsmys... och jag vet att jag ska tillbringa hela helgens kvällar på jobbet, så det blir inget fredagsmys för mig, inte! Men samtidigt så gör det inte så mycket heller, för Älsklingen har jour i helgen så han jobbar ju han också på sätt o vis. Får lugna oss till nästa helg! DÅ är det ledighet som gäller och på lördag den 21 november är det dags för JULBORD med nära och kära! Det ska bli trevligt, och mys ska vi väl få vara med om så vi blir nöjda! Det är bara till att tänka på det i helgen på jobbet, att det blir en tokmysig helg nästa helg istället!!!

Kramen!

Av Anna - 12 november 2009 14:14

Ja det är precis vad jag döpte den här dagen till! Har varit på soptippen med en full släpvagn med rat och slängt. Dessutom hade jag packat fulla bilen också, så en hel del blev det ju! Men det är så himla skönt när det är gjort! Trots att det är MASSOR kvar att köra! Men en liten bit på väg är det i alla fall. Min älskade morfar var med mig idag och hjälpte mig. Jag har inte varit iväg förut och slängt skrot, så han följde med och visade. Så nu kan jag själv nästa gång... hihi.

Nu har jag nyss gjort eld och väntar på varmvatten så jag kan duscha. Sen, efter middan, bär det av mot affären för att handla lite och ikväll blir det ett litet kakbak!

Nä, nu ska jag facebooka lite, sen är det matlagning som gäller!

Kramen!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards