Vardag, tankar och en massa svammel

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Anna - 13 november 2009 12:28

Beslutade för en liten stund sedan att jag skulle vara hemma idag och kurera mig, så får vi se imorgon hur det blir med jobbandet. Idag är det c-vitaminer och Echinagard som gäller och en heldag i soffan, och då vore väl f-n om inte detta skulle ge med sig!! Eller hur?! Vi får hoppas på det bästa! Men det verkar inte lovande just nu. Har så ont i halsen så jag kan nästan inte svälja... Det är jobbigt att ha ont i halsen.

Jag var dock ut en stund nyss. Det var faktiskt skönt. Jag var tvungen att ge pippisarna lite mat. Dom satt på fågelbordet och hackade, trots att där var tomt. Så nu har pippisarna mat och jag kan sitta i köksfönstret och titta på dom..


Hörs sen!

Kramen!



Av Anna - 13 november 2009 09:48

Jag har ont i halsen! Nej, nej, nej!! Jag VILL inte! Jag vill vara frisk och jobba och greja och dona. Jag är ju just nu inne i en riktig energikick! Jag pysslar och grejar och donar med allt möjligt och jag tycker det är kul! Det är en härlig känsla! Men ska jag nu gå och bli sjuk uppi allt då? Dewt är ju inte bra. Man brukar ju ta god tid på sig att få energin tillbaka när man varit sjuk, så jag villl inte!!! Den så hoppas jag att OM jag nu ska bli sjuk så vill jag att det ska bli nu, så att det inte blir till nästa helg när det är julbord!! Nej, nej, det får inte hända! Ja, sen så ska jag jobba i helgen. Hur ska jag göra med det då? Vill inte smitta ner min brukare. När smittar man? Nu, eller är det perioden redan övar?? Ska jag jobba idag? Vem kan svara på det??

Ha det!
Kramen!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards